Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68-72 mm.
Balení tohoto středového motoru EVBIKE neobsahuje displej ani baterii. Jedná se o samotný motor s elektrickou výbavou a příslušenstvím. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol.
Volitelné příslušenství, které není součástí balení:
Pro plnou funkčnost si můžete vybrat jeden z displejů, který vám bude nejvíce vyhovovat a baterii s napětím 48 V dle preferencí. Doporučujeme zakoupit i senzor řazení (gearsensor), který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se místo brzdové páčky. Senzor sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojí činnost motoru, díky tomu je dosažen komfort a hladké přeřazení. Navíc tím výrazně šetříte přehazovačku, vícekolečko a řetěz.
Parametry středového pohonu:
Obsah balení:
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Programování středových motorů (BBS) se provádí přes speciální software. Díky tomu je možné v řídící jednotce nastavit výkon motoru, charakter projevu motoru na jednotlivých asistencích, nastavit různé hodnoty výkonu a rychlosti asistence. Díky programování motoru můžete získat lepší projev jízdních vlastností, který vyhovuje vašemu stylu jízdy a dosáhnout tak i delšího dojezdu.
*Motory mají napájecí konektor XT-60 (male). Lze zakoupit propojovací redukci k baterii EVBIKE (pokud má vaše baterie 4PIN konektor male).
Podívejte se na video, co obnáší přestavba a co je k ní potřeba:
Elektrosady se středovým pohonem jsou nejvhodnějším řešením pro přestavbu jízdního kola na elektrokolo. Motor je umístěný v rámu kola místo šlapacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny.
Nevýhodou tohoto řešení je vyšší pořizovací cena elektrosady oproti pohonu v předním nebo zadním kole a možnost využívat pouze jednopřevodník.
Univerzální displej pro středové pohony EVBIKE s možností použití pro …
Univerzální displej pro středové pohony EVBIKE s možností použití pro …
Univerzální displej pro středové pohony EVBIKE s možností použití pro …
Univerzální displej pro středové pohony EVBIKE s možností použití pro …
Gearsensor je senzor řazení, který se připojuje na místo konektoru …
Gearsensor je senzor řazení, který se připojuje na místo konektoru …
Akumulátor EVBIKE s kapacitou 13Ah je určen k montáži nad …
Akumulátor EVBIKE s kapacitou 13Ah je určen k montáži nad …
EVBIKE baterie s vysokou kapacitou 13 Ah (624 Wh). Baterie …
EVBIKE baterie s vysokou kapacitou 13 Ah (624 Wh). Baterie …
Teleskopická hliníková (ALU CNC) mini-hustilka s kovovou hlavou včetně držáku …
Teleskopická hliníková (ALU CNC) mini-hustilka s kovovou hlavou včetně držáku …
Elektrosada EVBIKE 750W, přední 26" + rámová baterie 48V/16,5Ah…
Elektrosada EVBIKE 750W, přední 26" + rámová baterie 48V/16,5Ah…
EVBIKE baterie s vysokou kapacitou 15,6 Ah (562 Wh). Baterie …
EVBIKE baterie s vysokou kapacitou 15,6 Ah (562 Wh). Baterie …
Akumulátor EVBIKE s kapacitou 13Ah je určen k montáži nad …
Akumulátor EVBIKE s kapacitou 13Ah je určen k montáži nad …
Ráfek Remerx Natural RMX 21 559x21, 36 děr, stříbrný…
Ráfek Remerx Natural RMX 21 559x21, 36 děr, stříbrný…
Brašna Vape rámová dámská, 2-dílná, bordó…
Brašna Vape rámová dámská, 2-dílná, bordó…