Tato přestavbová sada je kompletní a pro její funkčnost není zapotřebí žádné další příslušenství.
Motor EVBIKE 250W vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí instalace. Montáž motoru se provádí do rámu místo špalacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Motor je určen pro středové osy o rozměru 68 - 72 mm. Středový motor má až o 35% delší dojezd, než motor ve výpletu kola.
Barevný LCD displej pro středové pohony 250 W, 750 W a 1000 W se umisťuje na střed řidítek. Součástí displeje jsou ovládací tlačítka, kterými ovládáte celý středový pohon a USB výstup (5V/500 mA). USB výstup slouží pro připojení externího zařízení, které je možné při zapnutém systému nabíjet. Jedná se o nejnovější displej pro středové pohony EVBIKE.
Díky vysokému kontrastu displeje je možné číst informace z displeje bez obtíží i na přímém slunci. Robustní a odolná konstrukce zaručuje snadnou ovladatelnost. Displej je odolný proti prachu a stříkající vodě - IP65.
Polohovatelný držák displeje je velmi pratický, nastavíte si s ním displej přesně podle vašich představ.
Baterie v nosiči s kapacitou 15,6 Ah (562 Wh) je určena k montáži nad zadní kolo, součástí balení je nastavitelný nosič. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení, po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu. Má zabudované bezpečnostní koncové červené světlo, které se automaticky rozsvítí se zapnutím baterie. Vhodná je zejména pro kola s malým rámem nebo pro městská kola. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Součástí baterie je USB výstup pro nabíjení externího zařízení.
Ke středovým pohonům doporučujeme použít senzor řazení, který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se místo brzdové páčky. Senzor řazení (Gearsensor) sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojí činnost motoru, díky tomu je dosažen komfort a hladké přeřazení.
Výhody sady EVBIKE:
Kompletní sada obsahuje:
Volitelné příslušenství:
Ke středovým pohonům doporučujeme použít senzor řazení, který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se místo brzdové páčky. Senzor řazení (Gearsensor) sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojí činnost motoru, díky tomu je dosažen komfort a hladké přeřazení.
Parametry středového pohonu:
Parametry baterie:
Parametry displeje:
přepínat zobrazení mezi:
zobrazení rychlosti:
Obsah balení:
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích.
Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Montáž středového pohonu EV Bike Power Kit je velice jednoduchá. Nejprve nahradíte stávající středové složení (šlapací střed) a kliky pohonnou jenotkou EV Bike. Následně připevníte baterii, na řidítka umístíte LCD displej s dálkovým ovladačem, akcelerátor a brzdové páky s odpojením asistence (není podmínkou), poté na zadní vidlici umístíte senzor rychlosti a nakonec vše mezi sebou propojíte.
Podívejte se na video, co obnáší přestavba a co je k ní potřeba:
Baterie v nosiči s kapacitou 15,6 Ah (562 Wh) je určena k montáži nad zadní kolo, součástí balení je nastavitelný nosič. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení, po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu. Má zabudované bezpečnostní koncové červené světlo, které se automaticky rozsvítí se zapnutím baterie. Vhodná je zejména pro kola s malým rámem nebo pro městská kola. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Součástí baterie je USB výstup pro nabíjení externího zařízení.
Elektrosady se středovým pohonem jsou nejvhodnějším řešením pro přestavbu jízdního kola na elektrokolo. Motor je umístěný v rámu kola místo šlapacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny.
Nevýhodou tohoto řešení je vyšší pořizovací cena elektrosady oproti pohonu v předním nebo zadním kole a možnost využívat pouze jednopřevodník.
Univerzální displej pro středové pohony EVBIKE s možností použití pro …
Univerzální displej pro středové pohony EVBIKE s možností použití pro …
Univerzální displej pro středové pohony EVBIKE s možností použití pro …
Univerzální displej pro středové pohony EVBIKE s možností použití pro …
Gearsensor je senzor řazení, který se připojuje na místo konektoru …
Gearsensor je senzor řazení, který se připojuje na místo konektoru …
Nosičová baterie 36V/15,6Ah EVBIKE nad zadní kolo v černém provedení.…
Nosičová baterie 36V/15,6Ah EVBIKE nad zadní kolo v černém provedení.…
EVBIKE baterie s vysokou kapacitou 13 Ah (468 Wh). Baterie …
EVBIKE baterie s vysokou kapacitou 13 Ah (468 Wh). Baterie …
EVBIKE baterie s vysokou kapacitou 15,6 Ah (562 Wh). Baterie …
EVBIKE baterie s vysokou kapacitou 15,6 Ah (562 Wh). Baterie …
Nosič kol na tažné zařízení PARMA 2, pro 2 kola, …
Nosič kol na tažné zařízení PARMA 2, pro 2 kola, …
Dvoudílná cyklobrašna na nosič od firmy Sport Arsenal, Art. 460.…
Dvoudílná cyklobrašna na nosič od firmy Sport Arsenal, Art. 460.…
Elektrosada EVBIKE 750W/48V, středový pohon…
Elektrosada EVBIKE 750W/48V, středový pohon…
Elektrosada EVBIKE 500W, přední 26" + baterie na nosič 36V/15,6Ah…
Elektrosada EVBIKE 500W, přední 26" + baterie na nosič 36V/15,6Ah…
Umožňuje doladit úhel vašeho sedla se 100% přesností. Pro horská …
Umožňuje doladit úhel vašeho sedla se 100% přesností. Pro horská …
Vodotěsná spacáková cyklobrašna na nosič od firmy Sport Arsenal, Art. …
Vodotěsná spacáková cyklobrašna na nosič od firmy Sport Arsenal, Art. …