Cyklovybava.cz: Cyklo oblečení, cyklokomponenty, jízdní kola Přihlásit se |Registrace Kontaktujte nás
Úvod » Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Níže uvedené obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží v internetovém obchodě cyklovybava.cz


Informace o zboží
Objednávka zboží a dodací lhůty
Prodej a platba zboží
Ceník dopravného
Reklamace a záruka
Odstoupení od smlouvy
Vrácení zboží a peněz
Výměna zboží
Ochrana osobních dat
Mimosoudní řešení sporů


Obchodní podmínky společnosti Jiří Pouč, cyklovybava.cz se sídlem Zákostelí 83, 783 44 Náměšť na Hané.
Identifikační číslo: 73271136


1. Informace o zboží:

Technické údaje, popis a obrázky zboží, prezentované na stránkách cyklovybava.cz, jsou převzaty od výrobců a dodavatelů. Provozovatel e-shopu proto neručí za tiskové a obsahové chyby na serveru. Všichni výrobci si vyhrazují právo na změnu technických parametrů, případně změnu vzhledu výrobku. Obrázky mohou být pouze ilustrační a nejsou proto důvodem reklamace výrobku.

Veškeré ceny produktů uvedených na stránkách cyklovybava.cz jsou MOC s DPH.
Provozovatel internetového obchodu je plátcem DPH.



2. Objednávka zboží a dodací lhůty:

Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednání s nákupním řádem. Po odeslání objednávky se automaticky odešle kopie objednávky na jeho e-mailovou adresu vyplněnou při objednávce.
Protože sortiment našeho internetového obchodu zahrnuje několik dodavatelů, kteří mají různé dodací lhůty, nelze určit přesnou dobu dodání zboží. Snažíme se samozřejmě všechny objednávky vyřídit co nejrychleji.
Obvyklá doba dodání u zboží "skladem" je 1-2 pracovní dny. U ostatního zboží 3 - 15 pracovních dní. Dodací lhůty uvedeny u jednotlivých druhů zboží jsou "orientační", ale nemohou být chápány jako přesné či závazné.
V případě nedostupnosti některé položky objednávky nebo určité velikosti, barvy nebo typu zboží Vás budeme informovat a domluvíme se na dalším postupu. Pokud není domluveno jinak, odesíláme objednávky kompletní. Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případě, že zboží není na skladě u našich dodavatelů, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky či e-mailem cenu a termín dodání.



3. Prodej a platba zboží

Objednané zboží je možné uhradit těmito způsoby:

  • platba na dobírku - zboží je odesláno přepravní službou a peníze jsou inkasovány dopravcem při předání zboží
  • on-line platba - okamžité platby kartou a expresním převodem
  • platba předem na účet - platbu za zboží je možné poslat převodem na účet mBank - č.ú.: 670100-2209061815/6210 (mBank), jako variabilní symbol se uvede číslo objednávky (získáte v potvrzovacím e-mailu). Zboží bude expedováno nejpozději do 48 hodin po obdržení platby na náš účet. Převod na účet trvá max. 2 pracovní dny.


Důležité upozornění:

Platbu provádějte až budete vyzváni pracovníkem obchodu - pro případ že Vámi objednané zboží (barva,velikost) nebude momentálně k dispozici.



4. Ceník dopravného:

Cena za dopravu je připočtena k hodnotě objednávky, pokud je cena nižší než 1.500 Kč s DPH.
Dopravné a balné je 99,- Kč s DPH.
Zásilky jsou zpravidla doručovány během dne mezi 8-18 hod.
Při nákupu nad 1.500 Kč s DPH je dopravné po celé České republice ZDARMA.
U zboží s příznakem "Doprava zdarma" je tato uplatňována pouze v případě prvotního objednání (dopravu zdarma tedy nelze uplatňovat při výměně zboží!)

Pokud dojde k navrácení zboží, které bylo součástí objednávky přesahující 1.500 Kč (tj. objednávky, na kterou byla uplatněna doprava zdarma) a tímto dojde k poklesu celkové částky objednávky pod 1.500,-Kč, bude cena dopravného v patřičné výši odečtena z ceny vráceného zboží (tzn. v případě převodu na účet bude odečtena částka ve výši 89,- Kč, v případě dobírky 129,- Kč).



5. Reklamace a záruka:

Případné reklamace se budeme snažit vyřídit k vaší spokojenosti a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinnen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinnen neprodleně nahlásit prodávajícímu e-mailem.

Odesílané zboží je pojištěné a za jeho stav ručí dopravce. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
V případě, že dopravce doručí zboží poškozené, neposílejte nám ho zpět! Reklamaci pak již nelze uplatnit. Reklamaci řeší odběratel s dopravcem.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak a řídí se platnými zákony.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným používáním výrobku
  • nesprávným skadováním
  • nesprávnou údržbou

Postup a vyřizování reklamací se řídí právní normou platnou pro Českou Republiku. Uplatnit reklamaci je možné pouze v záruční lhůtě. Záruční lhůta počíná běžet dnem převzetí zboží odběratelem. Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na adresu dodavatele a do zásilky přibalit reklamační protokol. Reklamační protokol musí obsahovat číslo dokladu o koupi, popis závady zboží, datum a Váš podpis.

Při uplatnění reklamace je nutné doložit:

  • doklad o nákupu zboží (stačí kopie)
  • reklamační protokol, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis závady


Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot př. hygienicky nezávadné.
Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní.



6. Odstoupení od smlouvy:

Prodávající má právo objednávku stornovat z důvodu:

  • bez udání důvodu
  • zboží již není možné pro kupujícího obstarat z důvodu ukončení dodávky či výroby zboží


Pokud si kupující zboží nepřevezme, přičemž je zřejmé, že svým jednáním úmyslně způsobil prodávajícímu škodu, je povinen prodávajícímu uhradit storno poplatek zahrnující výdaje s vyřízením této objednávky. Výše storno poplatku je 300 kč. Za tím účelem je vystavena faktura či zaslány platební informace potřebné k úhradě sankce elektronickou formou se splatností 14 dnů a 0,5% za každý den prodlení, ve které jsou zahrnuty další náklady prodávajícího, spojené s objednávkou. Pokud kupující škodu či vzniklé náklady nemíní uhradit, či není schopen se s prodejcem jakkoliv smírně dohodnout, bude tato pohledávka podstoupena k vymáhání soudní cestou.

Kupující může zažádat o opakované doručení nepřevzaté zásilky. Za opakované zaslání hradí nově veškeré náklady na dopravu kupující.



7. Vrácení zboží a peněz:

V případě, že kupní smlouva je uzavřena komunikačními prostředky na dálku (přes e-shop), má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od data doručení zboží.

  • Ke zboží přibalte reklamační protokol, do jehož poznámky připište číslo účtu, na které Vám vrátíme peníze.
  • Nezasílejte jej na dobírku - nebude převzato! V případě zaslání Českou poštou nezasílejte jako Balík Na poštu!
  • Zboží musí být neporušené, schopné dalšího prodeje (včetně informačních visaček).


Doporučujeme Vám zboží pojistit.
Po vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 14i pracovních dnů.



8. Výměna zboží:

V případě že požadujete výměnu zakoupeného zboží v našem internetovém obchodě, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem. Rádi Vám výměnu provedeme. Zboží nám zašlete nejpozději do 14ti dnů na naši korespondenční adresu. Náklady spojené s dopravou při výměně zboží hradí v plné výši kupující. Nové zboží Vám zasíláme poté, až nám od Vás přijde zboží na výměnu.



9. Ochrana osobních dat:

Respektujeme vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000Sb. V žádném případě neposkytujeme tyto údaje třetí straně.
Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek.

Uskutečněnou objednávkou, registrací zákazníka, žádostí o novinky a dalších jiných forem registrace automaticky souhlasíte, že můžete být informován o novinkách v našem internetovém obchodě mailem nebo telefonicky. Pokud si nadále nebudete přát dostávat tyto informace, máte možnost kdykoli jejich zasílání ukončit dle postupu uvedeného v každé zasílané zprávě.

Náš internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (heckerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.



10. Mimosoudní řešení sporů:

  • Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@cyklovybava.cz
  • Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  • Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html
  • U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs
  • Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  • Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  • Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  • V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  • Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.


Provozovatel

Cyklovybava.cz - Bc. Jiří Pouč
Zákostelí 83
78344 Náměšť na Hané
info@cyklovybava.cz
cyklovybava.cz
ověřeno zákazníky facebook